Reklamacje

 

Reklamacje:

  • Wszystkie wysyłane produkty są wolne od wad i są dokładnie sprawdzane przed wysłaniem.
  • Każda paczka jest starannie przygotowywana, a zawartość w miarę możliwości dokładnie zabezpieczana.
  • W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej lub niezgodności towaru z umową sprzedaży, towar należy odesłać na adres Sprzedawcy.
  • Jeżeli podczas doręczenia towaru przez firmę kurierską stwierdzone zostanie uszkodzenie opakowania, a tym samym podejrzenie zniszczenia towaru, należy w obecności kuriera otworzyć przesyłkę celem zweryfikowania zawartości. Jeżeli towar został uszkodzony lub zniszczony konieczne jest sporządzenie przez kuriera protokołu szkody.
  • Zwrot wartości towaru zostanie wykonany nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania wadliwego towaru
  • Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.


Nasz sklep internetowy, by ułatwić korzystanie ze wszystkich funkcji, używa plików cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zgadzasz się na to, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Akceptuj